dissabte, 5 de maig del 2012

ES TEMPS DE CELEBRACIONS



Quan surt el sol sembla que a tots ens ve de gust CELEBRAR: el dia de la mare, l'aniversari dels amics, l'inici d'un nou treball (que tal i com està el pati, val la pena poder-ho celebrar!), ... i és per aixó que aquesta setmana he tingut algunes comandes. Us deixo unes fotos dels pastissos que he preparat. Tots dos són de pa de pessic (la mateixa recepta que faig servir per les mones), podeu veure la recepte fent clic AQUI farcits de Swiss Merengue Butter Cream de Nutella, recepta que he tret del blog www.objetivocupcake.com, blog que recomano moltíssim que visiteu ja que és una passada i l'Alma s'explica molt i molt be.



M'ha encantat fer aquest pastís, fer les roses enganxa i regalar-les a les mamis ... m'emociona!

La veritat és que el fondant no deixa de sorprendre'm! i cada vegada tinc ganes d'aprendre més!
L'altra comanda va ser per un company de feina, que la seva nòvia ha començat a treballar de metge i se'm va acudir fer-li un pastís de temàtica mèdica, va sortir aixó que veieu:
 

 Espero que us agradi i que en pogueu treure alguna idea interessant.

Fins aviat!!





4 comentaris:

  1. Amb aquestes fotografies m'agafa una ganes de menjar aquests pastissos,segur que estan boníssims.
    Felicitats per aquest bloc m'agrada que m'expliquis les teves novetats.
    Rafa Corts

    ResponElimina
  2. La veritat és que les fotos poden millorar moltíssim!!!! Demà vine a dinar amb la càmera.

    ResponElimina
  3. Felicitats pel blog!! esta tot per menjar-se'l. Molts petons.

    ResponElimina
  4. Moltes gracies, espero que provis de fer les galetes.

    ResponElimina