divendres, 2 de gener del 2009

CROCANTI DE FESTUC AMB COR DE FORMATGE


Aquests bombonets són exquisits, una mossegadeta boníssima de festucs i una combinació de formatge que es fon a la boca. I molt senzills de fer.
Espero que proveu de fer-los ben aviat i ja em direu què us han semblat.

INGREDIENTS:

Jo els vaig anar posant una mica a ull. Segons el meu gust, però a títol orientatiu jo hi posaria:
100g de formatge Philadelphia
50g de formatge de cabra
50g de nata tipus crema (no de la líquida). Jo la compro al Mercadona
100g de festucs torrats


Es barregen molt be tots els ingredients, menys els festucs, aixafant-los amb una forquilla. Es reserva en un bol tapat i al congelador.
Mentrestant es van pelant els festucs i se'la passa per un robot de cuina per triturar-los lleugerament, fins que quedi com un crocanti.
Un cop el formatge ha agafat una mica de cos es treu del congelador i es van formant boletes que seguidament passarem pel crocanti de festuc.
Ho servirem dins de càpsules de bombons o de trufa .... i a menjar!!!

Si no es mengen inmediatament, s'han de conservar a la nevera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada