diumenge, 21 d’abril del 2013

CUMPLE DEL LUCAS I DEL NICOLAS!


... i és el què em passa sempre, no arribo a tot arreu! Tenir el blog em fa molta il.lusió, i és una manera que la gent em coneixi i vegi què faig, peró tenir-lo al dia a vegades és una missió impossible!

I és que un cop fet tot el treball d'el.laboració d'un pastís ( què no és poc), s'ha de fer les fotos, buscant a ser possible llum de dia que sempre queden millor, i desprès mirar-les, retallar-les  i triar les que han de ser penjades, finalment escriure l'entrada i penjar les fotos, i tota aquesta feina no sempre es pot fer!

Però en quan puc i les penjo, em sento molt be, i a més si de tant en tant em dónen un premi per la meva feina em sento que gairebé toco el cel!
Fa moltíssima il.lusió fer pastissos, endolçar una mica la vida de la gent i que a més t'ho reconeguin.

MOLTÍSSIMES GRACIES, als que em seguiu, als que em demaneu un pastís, als que em doneu un premi i a tots els que esteu al meu costat ajudant-me!

Bé i potser que no m'enrotlli més i vagi al gra:

Aquests pastissos i galetes són pel Lucas i el Nicolàs, els fills de la Vero, que aquest mes han fet 3 i 1 any, respectivament. M'ha fet moltíssima il.lusió fer-los i estar a la seva festa i menjar-los!
L'avió del Caillou, està modelat amb RKT (Rice Krispies Threat), aquesta era la segona vegada que utilitzava aquesta tècnica i m'ha anat una mica millor, però ha de continuar millorant. La idea del pastís del blog www.cocinandoconelalma.com












Pel que fa als pastissos són de PA DE PESSIC a la llimona farcit de LEMON CURT i decorat amb fondant.
El pa de pessic, el de sempre però amb unes gotes d'essencia de llimona. Pel que fa la LEMON CURT, en breu li dedicaré una entrada en exclusiva.

L'altre pastís és de PA DE PESSIC farcit de mermelada de maduixa i Nocilla, molt senzill i molt bo.

I aqui les fotos amb les seves galetes de conjunt i per donar de record.



RKT RiceKrispiesTreats, Arroz inflado, margarina y nubes


Bé, espero que us agradi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada