diumenge, 27 de gener del 2013

QUANTES COSES PENDENTS!

Uffff .... quan de temps sense publicar!!! Passen els dies volant i ja fa gairebé un mes que va començar aquest nou any i jo sense penjar ni una foto nova.
A vegades em plantejo si puc continuar amb aquest blog, entre la feina, la canalla, la casa i alguna comanda que em demanen, em queda molt poc temps. Peò la veritat és que totes aquestes activitats les gaudeixo i molt, o sigui que espero que tot continuï com fins ara!
Les fotos que penjaré corresponen a cosetes que he fet durant aquest mes: una caseta de galeta que vam convertir en fanalet per anar a rebre els reis, un pastís de la Draculaura, i una meravellosa princesa per a dues nenes guapíssimes que van fer anys aquest mes i unes Peppa pig de galeta molt divertides!.
Em quedarà pendents unes pilotes de rugby que vaig fer per una família que se'n va a viure a Madison i que vem aprofitar l'etiqueta que tanca cada paquet de galeta per posar un missatge de comiat de la família.

No m'enrotllo més i poso les fotos a veure si us agraden.


























Fins aviat, que publicaré una gran sorpresa que m'han demanat, una comanda molt i molt especial!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada