dimarts, 14 d’abril del 2009

SÈPIA DE LA MONTSE


Feia molt de temps que no preparava aquesta sèpia i l'altre dia tot parlant amb el Damià i l'Angelines m'ho van recordar i em van agafar ganes de tornar-la a preparar. La recepta original és treta d'un llibre que va regalar l'Avui ara deu fer uns 10-15 anys, però jo la vaig adaptar al nostre gust.

INGREDIENTS:

800 gr de sèpia de la gran (la que vènen amb pell i que no és tant blanca)
1 litre d'aigua
1 ceba grossa
4 tomàquets mitjans ben madurs
4 grans d'all
sal
oli

En una cassola s'hi posa l'oli ( uns 200 cc) i es sofregeix la ceba tallada a trossets i els alls, després hi afegim el tomàquets tallat a trossos i es deixa que enrosseixi una estona. Seguidament hi afegim la sèpia tallada a trossos, i l'aigua i ho deixem bullint amb la cassola tapada durant 3/4 hora. Passat aquest temps la sèpia ha de ser ben toveta. Després hi afegim les patates i ho deixem bullir 1/4 hora o 20 minuts i ja està llest per menjar. Que aprofiti!

2 comentaris:

  1. Recorda que tinc el copyright d'aquesta sepia. Ho podem arreclar bastant baratet.
    Damià

    ResponElimina
  2. Quin morro que tens!!! Però si no t'has posat mai a la cuina!!!

    ResponElimina